Skoči na vsebino

STRATEGIJA POSLOVNE ODLIČNOSTI 2018-2030

Sprejeta Strategija poslovne odličnosti 2018-2030 ter podlaga za pripravo strategije Analiza področja poslovne odličnosti v Republiki Sloveniji.

 

Odlične organizacije nenehno dvigujejo meje možnega. Negujejo kulturo doseganja izjemnih rezultatov, skrbijo za blagostanje ljudi ter ohranjanje okolja.


Na podlagi preteklih postopkov podeljevanja priznanj za poslovno odličnost v Sloveniji, smo prišli do točke, ko je potrebno to področje, skladno z razvojem, sistemsko usmerjati, ozaveščati javnosti in krepiti odličnost kot vrednoto.

 

Cilji strategije so:

 

To bo možno doseči le, preko tesnega sodelovanja z deležniki, ki bodo ustvarili primerno okolje za gospodarstvo in s tem krepili konkurenčnost našega gospodarstva (op. s klikom na sliko jo lahko povečate).

Za uspešno izvajanje strategije, pa je ključna vloga sistemskega povezovalca, kakor tudi močna vloga agencije, pristojne za podjetništvo, ki bo imela predvsem ključno vlogo za področje gospodarskega sektorja in pa ministrstvo, pristojno za javno upravo, ki ima ključno vlogo pri širjenju prakse odličnosti in kakovosti v javni upravi.

 

Več o znamki države Slovenijo čutim (angl. I feel Slovenia), preko katere se Slovenija predstavlja doma in po svetu, pa lahko pridobite s klikom na I feel Slovenia.